Podczas jednej z ostatnich lekcji uczniowie klas siódmych podjęli twórcze wyzwanie: postanowili przygotować dla swoich młodszych kolegów z klas trzecich niecodzienną grę planszową. Jej tematyka została ściśle powiązana z ostatnim rozdziałem o jedzeniu, aby
w przyjemny i angażujący sposób utrwalić słownictwo poznane na lekcjach.
Młodzi twórcy sami opracowali zasady rozgrywki oraz dodatkowe pytania, starannie wykonali karty do gry i zaprojektowali barwną planszę. Dzięki temu klasy trzecie mogły nie tylko dobrze się bawić, ale także efektywnie powtórzyć i poszerzyć zasób słownictwa związanego z jedzeniem.
Podczas rozgrywek trzecioklasiści wykazali się ogromnym zaangażowaniem i entuzjazmem. Z zapałem zdobywali kolejne pola na planszy, odpowiadając na pytania oraz rozwiązując językowe wyzwania. Gra stała się przyjemną metodą nauki, co pokazało, że czasem wystarczy kreatywny pomysł, by powtarzanie materiału zamienić w pasjonującą przygodę.
Uczniowie klas trzecich nie kryli swojej radości i dziękują starszym kolegom i koleżankom za świetnie przygotowaną grę, która z pewnością będzie uprzyjemniać lekcje języka angielskiego.
Natalia Klass